wtorek, 21 sierpnia 2018

IV Międzynarodowy Maraton Zumba dla Amazonek i 3 chorych dzieci

Z głębokim ukłonem w kierunku Ireny Awieruszko-Ptaskiewicz, która po raz kolejny podjęła się organizacji charytatywnego maratonu, dzięki czemu,  ja po raz kolejny miałam możliwość dołożyć swoją fotograficzną cegiełkę :).


Tutaj tylko na pamiątkę kilkadziesiąt (a jednak) zdjęć, pełna fotorelacja ukaże się zapewne na stronie wydarzenia :).
Pomysł na tę sesję miałam taki, by podejść bliżej. Nie mogłam robić jednak wyłącznie takich zdjęć (charakter tego typu foto-relacji wymusza szerszy kąt), nie mniej, mnóstwo zrobiłam ;).

Wiktorek, jeden z bohaterów Maratonu.

Nie zabrakło ciast i owoców, a w przerwie przywieziono również pizzzę ;)

   

Z dalsza ;)


Kącik dla dzieci Fundacji Pomaluj Nasz Świat


Czy ktoś jeszcze pamięta watę cukrową? :)... 

 Powrót na parkiet ;)





Bohaterowie spotkania to oprócz Amazonek, trójka dzieci: Zosia, Patrycja i Wiktor:

Niektórzy chcieli zdjęcie :)

 Instruktorzy zbierają się do zdjęcia grupowego :)

I znowu  tańczymy (też potańczyłam, ale mam nadzieję, że nikt tego nie uwiecznił ;P)




 







I jeszcze z dalsza ;)


Dzieci:




 

Panowie fotografowie: 


Na koniec jedno zdjęcie prywatne ;), z mamą Wiktora, ja :D...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz